Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

PLZ SHOOT ME IF...

Πριν από καιρό είχα ξεκινήσει μία λίστα με διάφορα που μισώ στις συμπεριφορές των ανθρώπων και δη αυτών που είναι κοντά μου!

Τελικά αυτή η λίστα εγκαταλείφθηκε γιατί ανησύχησα από το γεγονός ότι με ενοχλούν τελικά πάρα μα πάρα πολλά πράγματα στους άλλους και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι είτε εγώ είμαι πολύ περίεργος είτε όλοι οι άλλοι γύρω μου δεν την παλεύουν...στο ποιο από τα προηγούμενα είναι σωστό δεν έχω καταλήξει αλλά ο καθένας μπορεί να βγάλει το συμπέρασμά του!


Έτσι λοιπόν είπα να ξεκινήσω μία καινούργια λίστα με πράγματα τα οποία άμα κάνω παρακαλώ όπως με συνεφέρετε αμέσως στην τάξη γιατί μάλλον θα έχω χάσει τα λογικά μου:

-Εάν αρχίσω να χάνω τον zen χαρακτήρα μου plz shoot me asap!!

-Εάν αρχίσω να ασχολούμαι online με βλάκες για πολιτικά ενώ δεν ξέρουν, επίσης plz do shoot me asap

-Εάν αρχίσω να δίνω αξία σε ανάξιους αναφοράς plz shoot me right away


- Εάν μέχρι τα 30κάτι έχω βάλει profile pic στο fb ή οπουδήποτε αλλού καθήμενος στο γραφεί μου λες και κατεβαίνω σε προεκλογική εκστρατεία του 90' plz shoot me asap


-Εάν βάλω άσπρο, μπεζ, κρεμ, ζαχαρί ή γυαλιστερό σακάκι-κουστούμι plz shoot me asap

-Εάν φορέσω άσπρο, μπεζ, κρεμ ή ζαχαρί παπούτσι plz shoot me asap

Η λίστα θα συνεχίσει για πολύ ακόμη σε επόμενα posts...

Υ.Γ.1: Το dont's είναι άναρχα γραμμένα και όχι σε κάποιο δομημένη σειρά καθότι έτσι μου έρχονται στο νου λόγω ερεθισμάτων που με προκαλούν.
Υ.Γ.2: Το παρόν post συντάχθηκε υπό τους ήχους του Don't let me lonely tonight

Δεν υπάρχουν σχόλια: