Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Είμαι περίεργος Pt1

Πολλές φορές έχω συζητήσει με πολλούς από εσάς τον χαρακτήρα μου και με ακόμη περισσότερους έχουμε κοντραριστεί για το ποιος μεθ' ημών είναι νορμάλ χαρακτήρας (το να ορίσω τώρα το νορμάλ δεν το θεωρώ χρήσιμο λόγω χρόνου κυρίως καθότι η ώρα είναι περασμένη αλλά και τα νεύρα μου σε καθόλου καλή κατάσταση).
Μετά πάσης επισημότητος δηλώνω ευθαρσώς και δημοσίως ότι είμαι περίεργος χαρακτήρας και πολύ μάλιστα, σε βαθμό που αρχίζω να το γουστάρω κιόλας!!Για αυτό αποφάσισα να αρχίσω να γράφω κάθε μου παραξενιά ώστε να τις βλέπω εγώ να αυτοβελτιώνομαι αλλά να τις βλέπετε και εσείς ώστε να τις κρίνετε και να συμπληρώνεται την πλήρη εικόνα για εμένα. Το αν αυτές οι παραξενιές είναι δικαιολογημένες ή όχι ας το δούμε αργότερα όταν φτάσω στο top 50.

Για σήμερα ξεκινώ συντηρητικά με 2 μόλις απλά γιατί πριν από λίγο είχα ανάλογα βιώματα...

1.Δεν μου αρέσει κάποιος να προσπαθεί αν εκμαιεύσει από εμένα την απάντηση που επιθυμεί και να περιμένει ότι εγώ δεν θα το καταλάβω. Με κάνει να νοιώθω βλάκας κάτι τέτοιο και αυτό είναι ένα από αυτά που με κάνουν να εξοργίζομαι με τον εαυτό μου κυρίως που κάθισα και ασχολήθηκα με την εν λόγω περίπτωση. Μαμουσουτου και τατσιμιτσικοτσι (Μ.Ν. μη γελάς!!!) δεν τα μπορώ. Η ευθεία είναι η συντομοτέρα των οδών και η πλέον εκτιμητέα προσθέτω.

2.Δεν αντέχω και δεν ανέχομαι όταν κάποιος είναι δίπλα μου και ειδικά όταν είμαστε vis-s-vis να κοιτάει συνεχώς το κινητό του. Δεν πάει να'ναι γιατρός, στρατηγός, πρωθυπουργός εγώ εκνευρίζομαι!!Με τη θέληση σου αγαπητέ συνάνθρωπε επέλεξες να περάσεις μαζί μου την τόσο πολύτιμη ώρα σου, οπότε πάψε να δείχνεις ότι δεν με αντέχεις γιατί ούτε εγώ σε αντέχω αλλά έχω την απαραίτητη στοιχειώδη ευγένεια να μην το δείχνω. Λίγο tact στη ζωή δεν κάνει κακό, αλλά δίνει επίπεδο στη ζωή μας.

Αυτές είναι οι πρώτες στριμάδες μου. Άμα συμφωνείτε ότι είναι στριμάδες καλώς, εάν σας ενοχλούν και εσάς ακόμη καλύτερα, εάν όμως θεωρείτε ότι είναι αυτονόητα αυτά να με ενοχλούν ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: