Τρίτη 6 Απριλίου 2010

I want to get away...

Τα'χουν φέρει έτσι οι περιστάσεις και έχω ταξιδεύσει αρκετά στη ζωή μου μέχρι τώρα σε διάφορα μέρη της Ελλάδας και του κόσμου.Είτε για συνέδρια,είτε για διακοπές είτε για εξερευνήσεις.
Φέτος και λόγω διαβίωσής μου στην Αγγλία έχω βαρεθεί να φτιάχνω βαλίτσες!
Έτσι και τώρα που ανεβαίνω Θεσσαλονίκη στο γνωστό πλέον "αντάμωμα" στο ΠΑΜΑΚ.
Η διαφορά ποιά είναι όμως;Ότι τώρα το έχω πραγματικά ανάγκη να ξεφύγω από πράγματα,πρόσωπα και καταστάσεις,να ξεχάσω λίγο τα και τους της Αγγλίας και να γυρίσω λίγο σε παλιά γνώριμα λημέρια.Με παλιούς και νέους φίλους...να κατέβουμε για καφέ στην παραλία το πρωί...το βράδυ ποτάκι...και το πρωί sessions...έτσι να θυμηθούμε παλιές καλές εποχές!Να κουτσομπολέψουμες...να δημιούργησουμε και να αναπαράγουμε ιντριγκες...αλλά πάνω από όλα να περάσουμε πολύ μα πολύ καλά!
Ναι,πραγματικά μάλλον για αυτό το περίμενα πως και πως αυτό το ταξίδι.Παρά τις προετοιμάσιες και τα τρεξίματα για τα οργανωτικά είναι μία όαση μέσα σε όλα τα άλλα που μου τριβελίζουν το νου αυτό τον καιρό.Είναι μία ευκαιρία να επανασυνδεθώ με πρόσωπα και καταστάσεις που μου φέρνουν κάποια άλλη θύμιση...τη θύμιση της κοντινής προτεραίας φοιτητικής μου ζωής στην Ελλάδα...τη θύμιση των "περασμένων" μεγαλείων όταν δεν αφήναμε συνέδριο για συνέδριο στις κοντινές ηπείρους και το παίζαμε φελέλπιδες διπλωμάτες ή ακαδημαϊκοί...
φευ...o tempora o mores...Πολύ μου αρέσει και χρησιμοποιώ αυτή την φράση...άλλοι καιροί άλλα ήθη...οι καιροί αλλάξανε,τα ήθη ή εμείς;μάλλον το τρίτο...γι'αυτό και μας φαίνονται όλα διαφορετικά.Και για να επιστρέψω σε αυτά τα διαφορετικά θέλω τόσο πολύ αυτό το ταξίδι,να ξεφύγω από τη θύμιση του παρόντος και των συναισθήματων του κύκλου της Αγγλίας.Να ξαναγίνουμε λίγο η φοιτητική creme de la creme της πατρίδας...
Πρώτος στην ψαροκώσταινα και τελυταίος στην πόλη;Οι φίλοι μας οι Αμερικάνοι λένε "First is first and second is nothing"...
the end...άντε και καλό μας ταξίδι παίδες...και γιατί όχι με ένα βραβειάκι στα χέρια...


Δεν υπάρχουν σχόλια: