Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Expect more - The Digital Campaign of the week

Είναι ιδιαίτερη χαρά μου να γράψω με την επαγγελματική μου ιδιότητα για κάτι το οποίο λατρέυω και υπηρετώ εθελοντικά από 7 χρονών.
Μία καλή φίλη, αδελφή Οδηγός και συνάδελφος από τον χώρο της διαφήμισης, postαρε στο fb το εξής link. To "Third Sector" είναι ο απόλυτος τίτλος για όλα όσα πρέπει να γνωρίζει όποιος ασχολείται με τον εθελοντισμό, Και για αυτή την εβδομάδα επέλεξε ως Digital Campaign of the Week, το Expect More. Η καμπάνια αυτή τρέχει από τους Προσκόπους του Ηνωμένου Βασιλείου, και έχει ως σκοπό να προβάλλει τα ευρήματα μίας έρευνας που έτρεξαν οι Πρόσκοποι του ΗΒ , σχετικά με την επιρροή του Προσκοπισμού στους νέους της χώρας καθώς και σε άλλες κρίσιμες κοινωνικές ομάδες.
Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πολλά και ενδιαφέροντα για το πως μία εθελοντική κίνηση νέων μπορεί να συμβάλλει στην διαμόρφωση του κοινωνικού ιστού, ειδικά σε μία κοινωνία τόσο ανομοιόμορφη όπως αυτή του Ηνωμένου Βασιλείου. Περισσότερα στοιχεία για την έρευνα μπορείτε να βρείτε εδώ, ενώ παρακάτω παραθέτω ένα executive summary της.
Πέραν της έρευνας, εξαιρετικό είναι και το video που συνοδεύει την καμπάνια: 





Το φιλμ είναι εξαιρετικά καλογυρισμένο, δημιουργεί μια gang-alike αίσθηση και ξαφνιάζει με την εξέλιξή του. Το εκπληκτικό είναι το πως μία εθελοντική κίνηση 100 και άνω χρόνων προβάλλεται τόσο εκσυγχρονισμένη σε ένα 6λεπτο φιλμ, του οποίου κοινό είναι η κοινωνία του Ηνωμένου Βασιλείου (σημ. στο ΗΒ ο Προσκοπισμός είναι κάτι το εξαιρετικά κλασικό και συντηρητικό, σε μεγαλύτερο βαθμό ακόμη κι από την Ελλάδα).
Η καμπάνια λοιπόν έχει content (βλ. έρευνα), έχει container για να φιλοξενήσει το υλικό (βλ. microsite), έχει ωραίο video που μπορεί εύκολα να γίνει spin και έχει και ωραίο slogan "Expect more", που αφήνεις μία υπόσχεση για τη νεολαία της χώρας.
Η ετυμηγορία του "Third Sector" είναι σαφής:
This video is powerful because it challenges the viewer's preconceptions of the characters from the outset. Although slightly too long at more than six minutes, it tells an interesting story and brilliantly showcases the activites the Scout Association organises. With its atmospheric soundtrack, the film makes the charity appear 'cool' - an image not necessarily always associated with scouting
Εγώ δεν έχω τίποτε περισσότερο να προσθέσω μετά από αυτό...Η τελευταία πρόταση τα λέει όλα νομίζω!





Δεν υπάρχουν σχόλια: